Registrace je proces, při kterém nám prostřednictvím webového formuláře sdělíte o sobě údaje nezbytné k úspěšnému vyřízení Vašich objednávek.
Potřebujeme znát tyto údaje:
- Jméno
- Příjmení
- Oslovení
- Název firmy (volitelné)
- IČ (volitelné)
- DIČ (volitelné)
- Adresa (ulice + číslo)
- PSČ
- Město
- Okres/Kraj
- Stát
- Telefon
- Fax
Pak je třeba zadat heslo pro přístup k Vašemu účtu na našem serveru.
Dále si můžete zaškrtnout, že chcete dostávat od nás informace a v jakém formátu. Vzhledem k tomu, že sami také nemáme rádi plnou schránku balastu, nemusíte se bát, že bychom Vás nějak zahltili nesmyslnými mejly. Např. v roce 2016 jsme rozeslali celkem 3, to se snad dá vydržet, že ano :). Navíc toto nastavení můžete kdykoliv změnit v nastavení svého účtu.
Když nám tyto informace poskytnete, uložíme je v naší databázi a založíme Vám uživatelský účet v našem obchodě.
Tímto krokem jste provedli "pouze" registraci a až se přihlásíte nyní i někdy v budoucnu, budeme vědět, kdo jste a nebudeme se Vás znovu ptát na údaje, které jste nám již sdělili.
Jste-li prodejce software a/nebo foto/vido/audio techniky, právě přišla chvíle, podívat se sem.
V tuto chvíli, po dokončení procesu registrace ještě nemáte objednané žádné zboží, které jste měli vloženo do nákupního košíku. Objednávku uskutečníte, až když projdete úspěšně pokladnou.